czwartek, 12 marca 2015

LBA!


Zostałam nominowana przez Mechi Mechiś Lambre  z bloga http://ruggcedes.blogspot.com
Bardzo ci za to dziękuję :* :D

A więc przechodzimy do konkretów:

1. Jak masz na imię?
Ja: Daiva :)
2. Kiedy masz urodziny?
Ja: !0 sierpnia
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
Ja: Może morzenie jest bardzo dziwne, ale już taka jestem. Takie można powiedzieć "Moje powołanie. W przyszłości chciałabym mieć ogromną hodowlę byków. Takie marzenie, które z całych sił będę starała się by się spełniło, choć jest coś co stoi na moje drodze...
4. Do której klasy chodzisz?
Ja: 3 gimnazjum
5. Jakie jest twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Ja: Sama nie wiem
6. Od kiedy prowadzisz bloga?
Ja: Od 11 września, czyli już pól roku ^^
7. Ulubiona para z "Violetta".
Ja: Oczywiście, że Leonetta :D
8. Czytasz mojego bloga?
Ja: Nie :(
9. Jedziesz na VL czy LT?
Ja: Nie.
10. Kto wie, że masz bloga?
Ja: Ciocia, mama, siostra i koleżanki
11. Ulubiony kolor.
Ja: Czerwony, bordowy, czarny.

Nikogo nie nominuję!

I to chyba tyle, kiedy pojawi się next?
Nie wiem...
Pozdrawiam
L

2 komentarze:

  1. Ładne imię...?
    Masz naprawdę oryginalne marzenie xd
    Też lubię czerwony! :D

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szkole są jeszcze z 7 dziewczyn z takim imieniem ^^
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń

Theme by violette