środa, 11 marca 2015

Pół roku z wami.


Witam was w ten wspaniały dzień.
No i proszę, te pół roku minęło jak z bicza strzelił. Nawet nie zauważyłam, że to tak szybko minęło.
Chciałabym wam bardzo podziękować za wszystko, wasze komentarze i wyświetlenia.
Wiem, że mój blog i moje opowiadanie to badziewie i zwykła tandeta. Już jakiś czas myślę na skończeniem z blogerem. Ale to jeszcze nie pewnie, choć kto mnie tak wie.
Dlaczego?
To przez to, że jestem strasznym leniem, nie chce mi się pisać i nie umiem przelać swoich myśli na papier. Bardzo mnie to irytuje. Brakuje mi słów i wiem, że moje opowiadania są niepełne (uczuciowo). Już nie mam takiej fazy na to wszystko jak kiedyś.Ale to nie znaczy, że przestanę czytać i komentować. Zostanę u tych osób, które naprawdę lubię. Zrezygnuję z tandetnych i tych, którym zależy tylko na komentarzach, czyli skomentują mój rozdział gdy ja pozostawię znak pod jej postem.. Nie znoszę tego! Ludzie, czyta się bloga tylko dlatego, że podoba się on komuś, a nie dlatego, że ten ktoś też mnie komentuje. A znam kilka takich osób. Albo jak np ja nie skomentuje nowego rozdziału, to ten ktoś usunie swój kom na moim blogu. To jest strasznie żałosne.
A i jeszcze jedna sprawa, możliwe, że napiszę OS z tej okazji, ale to i tak
zależy tylko od was.

Pozdrawiam, całuję i jeszcze raz dziękuję!

L

4 komentarze:

  1. Boski :*
    Czytam twojego bloga od dawna i go uwielbiam <3333
    Mnie też denerwuja takie osoby.
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej ^^
    Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, pomyliło mi się, że to nie rozdział :)
      Werka

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://ruggcedes.blogspot.com/2015/03/nadrabiam-lba.html
    Kocham, Besos, Mechiś ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej <3
    Mnie też denerwują takie osoby,to żałosne :d
    Nie pamiętam za dobrze,ale raczej poprzedni rozdział skomentowałam ;)
    Zostaję oficjalnie stałą czytelniczką ;*
    Historia nie przestała mi się podobać.
    Wyczekuję shota z niecierpliwością!
    Cudny gifek z Seleną,ubóstwiam ją *-*

    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń

Theme by violette